انیمیشن ها وبازی ها
انیمیشن بازی ها
نسخه ی قبلی این بازی، هنوز هم در بین گیمر ها طرفداران زیادی دارد که هنوز نیز این بازی را انجام میدهند. این بار برخلاف گذشته به محض وارد شدن به گفتگو با افراد , دوربین روی صورت اونها زوم نمیشه و حالتی طبیعی تر داره. مثلآ ممکنه یک شخصیت در حالی که قدم میزنه و کارهای خودش رو انجام میده با شما صحبت کنه و هر از گاهی هم نگاهی به شما بندازه و به صحبتش ادامه بده. صورت ها بسیار بهتر از قبل طراحی شدن و دیگه حالت مصنوعی ندارند. جنگیدن و نبرد در Skyrim دینامیک تر و تاکتیکی تر شده. هر دست برای یک کار هست. مثلآ با یک دست جادو زده و با دست دیگه از سلاح های خود استفاده می کنین. طراحان بازی زمان زیادی رو صرف طراحی اسلحه ها و احساس متفاوت هرکدوم در زمان در دست گرفتن کردن و حس نبردها رو هم بهتر و طبیعی تر از قبل طراحی کردن. دشمنان مختلفی از زامبی ها , ترول ها , اسکلت ها , غول های عظیم الجثه و ارواح یخی گرفته تا عنکبوت های عظیم , اژدهایان , گرگ ها , اسب ها , ماموت ها و ببرهای دندان شمشیری و … رو در بازی شاهد خواهیم بود. سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 14:47 :: نويسنده : علیرضا
عرضه ی اساسینز کرید در سال ۲۰۰۶ مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال ۲۰۰۶ بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از ۱۱ میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال ۱۴۸۶ بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت . بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است . سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : علیرضا
The Walking Dead: Survival Instinct یک عنوان در قالب اول شخص شوتر است. اما موردی که این بازی را با شوتر های دیگر متمایز میکند، تاکید آن بر مخفیکاری و استفاده از سلاحهای گرم به عنوان آخرین راه حل باقیمانده است. Walker ها (زامبیها در دنیای The Walking Dead اغلب Walker یا Biter خوانده میشوند) به حرکت موجودات زنده (انسان و حیوان) و صدای آنها عکس العمل نشان میدهند. در نتیجه زمانی که صدای شلیک تیری را بشنوند مسیر خود را به سمت صدا تغییر میدهند. این موضوع باعث میشود تا نبردهایی که در آنها از سلاح سرد استفاده میکنیم بر نبرد با سلاح گرم ارجحیت پیدا کند. با این حال بهتر است تا آنجایی که امکان دارد بازیبازها از درگیری با Walker ها خودداری نمایند. Walker ها با وجودی که کند و آهسته هستند اما آنها از مهارتهای بسیار بالایی برخوردار هستند و همانند یک ماشین درنده، شما را خواهند کشت.حضور Walkerها در طول بازی قابل پیشبینی نیست اما اگر در مسیر خود، شما با گروهی از آنان برخورد کردید، باید حدالامکان از آنها اجتناب کنید و یا در مکانی باقی بمانید تا گلهی آنها از آنجا عبور نماید. با طی کردن کردن مأموریتها، Walkerهایی را مشاهده میکنید که گاهی اوقات در حال پارهپاره کردن اجساد انسانها و یا حیوانات هستند، در این مواقع شما یک فرصت بزرگ را بدست میآورید تا از کنار آنها عبور کنید. پس از گذراندن چند مأموریت، Daryl کاریزمایی همانند سریال پیدا میکند و به وسیلهی تیرکمان و Crossbow میتواند دشمنان خود را از پا درآورد. استفاده از محیط برای ادامه ماموریتها بسیار اهمیت دارد. برای مثال اگر در مسیر شما Walker باشد، میتوانید با پرتاب یک بطری حواس او را پرت کرده و به مسیر خود ادامه دهید. در The Walking Dead: Survival Instinct نیز همانند بازی Telltale Games، انتخابها در روند و همچنین پایان بازی تاثیرگذارند. در طول داستان و یا ماموریتها افرادی را میبینید که میتوانید آنها را به عضویت گروهتان در بیاورید و در آینده از کمکهایشان بهرهمند شوید. این افراد برخلاف سریال (که معمولا یک تهدید به حساب میآیند) بیشتر به عنوان کمک و منبع هستند. بعضی از آنها به خاطر امنیت و آرامش نسبی به گروه شما ملحق میشوند در حالی که برخی دیگر، انجام کارهایی را از شما درخواست خواهند کرد که در صورت انجام آن، میتوانید روی کمک آنها در آینده حساب باز کنید. مدیریت منابع در بازی بسیار مهم است. غذا، سوخت، اسلحه و مهمات در بازی به صورت محدود وجود دارد و در صورت استفاده نکردن بهینه با مشکل مواجه خواهید شد. برای پیدا کردن و افزایش داشتههای خود، باید محیط بازی (داخل سطل آشغالها، خانهها، اتومبیلها و … ) را به دقت بگردید. همچنین میتوانید افراد گروهتان را برای یافتن غذا و سوخت به ماموریت های مختلف بفرستید. البته این افراد بسته به مهارتهایشان ممکن است دست پر یا دست خالی برگردند و یا هیچ وقت برنگردند. سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 14:38 :: نويسنده : علیرضا
Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است. ![]()
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
|
|||||||||||||||||
![]() |